čtvrtek 4. února 2016

Joy


"Žena, která ví, co je byznys"


Zjistila jsem, že poslední dobou se dívám na filmy, které pro mě mají nějaký hlubší záměr. Většinou je to ale náhoda. Jeden pro mě velmi zajímavý film je právě Joy, o něm vám dnes budu povídat.

Snímek vypráví o dívce Joy (Jennifer Lawrence), kterou baví vyrábět nejrůznější věci. Ráda jsi jde za svým cílem a tak není divu, že se snaží překonávat nejrůznější překážky. Spousta věcí jí nevychází, zažívá ztrátu nejbližších, vypořádává se s finančními nedostatky atd.. Přesto všechno si svůj sen dokáže splnit. Jak to? Protože věří, že když má někdo nějaký nápad, stojí za to do něj investovat. Její úspěch je založený na jednom z nejlepších domácích „pomocníků“ na trhu. Jelikož jí spousta lidí závidí, z přátel se postupně stanou nepřátelé a z nepřátel naopak přátelé pro život. Joy vyrostla z naivní holky ve velmi vlivnou dámu a je dodnes příkladem většiny žen.

Tenhle film se stal pro mě něčím výjimečným. Nejsem sice schopná zatím popsat čím, protože jsem ho viděla teprve minulý týden v kině, ale některé věci mi jsou naopak jasné. Velmi se mi líbí, jak se Joy dostává přes všechny nástrahy života. Jsem ráda, že není jako její matka, sedící pořád u svého seriálu. Nad tímhle jsem se musela velmi zamyslet, protože mi přijde, že jsem poslední dobou stejná. Začal se mi totiž líbit jeden seriál, na který se dívám dnes a děně. Ale nebudu odbíhat od tématu a budu se držet toho, co jsem vám chtěla sdělit už na začátku.
Film je velmi hezky natočený, režisérovi (David O. Russel) se snímek velmi povedl. Všemu jsem rozuměla, jenom začátek mi přišel malinko nepochopitelný. Občas se tam totiž vyskytovaly slova, která jsem nepostřehla, nebo nevnímala. Bylo tam moc odborných slov, pocházející z řeči ekonomů.  Ale jakmile jsem se do filmu zakoukala a soustředila jsem se, začal se mi zdát dobrý.

Líbí se mi, jak režisér a herci, dokázali udělat napětí mezi nimi v rodině. Naznačují nám tam, že ne vždy musí být ideální rodina. Mezi některými lidmi může docházet k napětí, nenávisti a to se mi líbí. Film je zasazen hodně do reality, takže pro někoho jako já je to něco úžasného. Dívat se na to, jak někdo tvoří podle skutečnosti. 



To je ode mě pro zatím vše,


Vaše Katie

Žádné komentáře:

Okomentovat