pátek 1. ledna 2016

Začátek a seznámení s blogem

Vítejte na mém blogu. V dnešní době má spousta lidí zkušenosti ať už s blogem, nebo s Youtubem, ale většina lidí, na které se třeba občas dívám, mají články, nebo videa o jejich módě, jejich životním stylu, vytvářejí tutoriály, jak se správně nalíčit, nalakovat si nehty, nebo si třeba udělat krásný účes. Neříkám, že tyhle věci ráda nesleduji, že si ráda neupravím nehty, nebo že se nelíčím, ale myslím si, že v této době je toho všude spousta. Proto bych ráda na tomto blogu psala o něčem jiném.

Chtěla bych psát o tom, co ráda dělám a co mě baví asi ze všeho nejvíc. Když už nesedím ve škole, za klavírem, u kytary, velmi ráda čtu knihy a ještě raději mám sledování filmů, nejlépe v angličtině. Protože tyhle poslední dvě aktivity mám ze všeho nejraději, ráda bych můj blog věnovala právě tomu. Ráda bych sem psala zkušenosti s různými filmy, nebo s knihami, takže to budou takové moje malé recenze.

Asi se nebudu držet nějakých internetových zásad, jak správně napsat recenzi, spíš je budu psát podle mého instinktu, protože to je asi moje nejsilnější stránka. Vykašlat se na zbytečné myšlenky a psát to, co je pro mě důležité. Občas recenzím budu dávat i své menší hodnocení, ale většinou to bude spíše o dojmech, pocitech a náladách.

Doufám, že se vám můj blog bude příjemně číst a možná vám i pomůže se rozhodnout, na který film si udělat čas a jestli nemáte z nějaké knížky stejné dojmy jako já.


Vaše Katie

Žádné komentáře:

Okomentovat