čtvrtek 21. ledna 2016

We Are Your Friends

"Láska a přátelství VS Práce a velký úspěch"


Posledních pár dní přemýšlím, jak začít, nebo jak napsat úvod. Film jsem zatím viděla jen jednou, a proto se snažím najít vhodná slova, jak vám ho popsat.

Film se točí okolo 23letého Dj Cola 
(Zac Efron), pracujícím na své skladbě, se kterou chce prorazit do světa. Podle něj stačí jedna dobrá skladba k tomu, aby si naklonil tisíce fanoušků. Spolu se svými přáteli z dětství se snaží vymyslet jakýkoliv způsob, aby si dokázali vydělat na jídlo a na chlast. Jeho „lajdácký“ život skončí, když se náhodou seznámí s Dj Jamesem (Wes Bentley). Ten se mu snaží pomoc, aby dosáhl toho, po čem touží. Jenže, když se mladý Cole zamiluje do Jamesovi mladší přítelkyně, věci se ještě více zkomplikují. Nakonec si Cole bude muset vybrat mezi přátelstvím, láskou a kariérou a úspěchem.

Než jsem se podívala na film, tak jsem vůbec nevěděla o čem je. Hraje v něm můj oblíbenec Zac Efron a tak jsem si řekla, že by mohl být fajn. V některých ohledech jsem ráda, že jsem se na něj podívala, ale některé věci mě zklamaly. Pokud čekáte, že film je o tom, že z kluka, co nemá skoro nic, se najednou stane hvězda, tak to vás zklamu. Film je ze „zákulisí“ umělecké sféry. Je tam hodně dobře vykreslené, že spousta umělců může být slavnými, ale cesta k úspěchu tak lehká není. Aby Cole a jeho parta zvládli všechny nástrahy, ať už problémy s nájmem, nebo nedostatek práce, většinou je řeší tím, že jdou na párty a nebo prodávají drogy.

Pomalu se dostáváme k tomu, co mě asi zklamalo nejvíc. Myslela jsem si, že film bude hlavně o hudbě. Ne že by jí tam bylo málo, ale hudba je laděná do stylu, který se mně osobně moc nelíbí. Jinak já moc stylu večerní paření moc nefandím. Nemám potřebu se jít jen tak opít, nebo zhulit. Je to možná i proto, že mám ve volném času pořád co dělat, a tak se nenudím.




Abych tu pořád jen nepsala samou kritiku, chtěla bych vám napsat věci a obzvlášť jednu moji oblíbenou scénu. V celém filmu jsem našla hodně moudra, které většinou říká právě Zac Efron (Cole). Jeho styl hraní se hodně změnil, od začátků s High Shcool Musical. Scéna nebo spíše moment, co mě dost oslovil, je skoro na konci filmu, kdy si Cole jde zaběhat. Běhá už docela dlouho a tak se mu vybije telefon. On si sundá sluchátka a najednou si uvědomí, že má okolo sebe hrozně moc zvuků, což si předtím vůbec nevšímal.

V závěru bych vám chtěla napsat, že film se mi docela líbil, až na některé ty věci, no ale ne každému se musí nutně líbit všechno. 

Budu se těšit u dalšího filmu nebo knížky,


Vaše Katie

Žádné komentáře:

Okomentovat